Esatinannesi42 5. Ayından sonra tadımlık diline değdiriyordum sadece çorbalardan veya baharatsız yemeklerden damak tadı oluşsun diye o da 😇 6. Ayında çorbalara pürelere başladım tabi onlarda tadımlıktı şuan 10,5 aylık herşeyden yedirmeye başladım fakat dozunda formül sütü her zaman ağırlıklı veririm 1 yaşından sonra da Değişecek tabi herşeyi zamanında yapmak ileride sağlığı açısından büyük faydasını göreceğine inanıyorum ☺️