AlyAninannesi60 1-2 aylıktı aldığımda. Gaza iyi gelir dediler ayak bileğine taktım, hiç fayda etmedi 7 ay gaz sancısı çektik. Dişe iyi gelir dediler boynuna taktım, salyası önlüklerden taşıyor, göbeğine kadar ıslanıyor. Ben hiç faydasını görmedim ama o kadar para verip aldım, sevimli de duruyor diye sürekli boynunda 😁