Meleyke97 Ya ben kesinlikle kınamıyorum, kırmakta istemem asla fakat zaten 2 aydır veriyormuşsunuz bebeğinize, neden şimdi post açma gereği duydunuz? Tamam geç değil ama bir ürünü vs. vermeden önce doktora danışmanız, onu geçtim interneti açıp bakmanız gerekmez mi? Çok hassaslar çünkü. İnek sütünün inek yavrularına faydası vardır, insan yavrusuna değil. Sanıldığı kadar besleyiciliği yok. Demir eksikliğine sebep oluyor. İçindeki protein miktarı anne sütü ve mamaya göre çooook çok fazla bu da alerjiye sebep olur. Alerji de bir bebek için oldukça tehlikeli. Hangi mamaları denediniz acaba? Bir de 8 aylık olmuş, artık 3 öğün yiyebilir, klan 2 öğün de mama olur. Tecrübeye dayanarak söylüyorum, kızımın mamayı reddettiği vakit uykusunda biberonu verince içiyordu. Tavsiyem sabah uyanmadan önce mama verin, akşam da uyuduktan sonra verirseniz zaten alması gereken mama miktarını almış olur ve süte hiiiiç gerek kalmaz. Bir de böyle deneyin, umarım içer.