Sabah_aksam_bebe annem benimkini çok erken deldirmis heveslendigi için, ama ben 30uma kadar küpe takmadım rahatsız oldum, kulağımın saçma sapan deliğini gördükçe sinirleniyodum. Bide sürekli delik kapanmasin küpe tak diyenlere de sinir oluyodum, çünkü takıdan hep nefret etmişimdir kasiniyorum boguluyorum resmen. O yüzden ben de kızıma bırakmayı planlıyorum valla, belki takı sevmez bana çekerse🤣