Efem bir kere yaşadık bu durumu ama ateş ölçeriniz de sıkıntı olabilir bizim de öyle ölçmüştü .biz direk doktora gittik ateşi 36.3 dü. 35 olması imkansız dedi doktor donma seviyesidir 35 ve altı dedi. Üşüdüğü için bir süre bu durumu yaşamış oda sıcaklığımız normaldi bizim ama biz duş aldırıp yatırdığımız için ısınamadı durumuna bağladık . sıkıntı yaşamadık yani 🥰