Dsedaa dorukefee ilk dişler üsttende çıkabilir ama görünür de bişey yok gibi kaşıkla vurun çıtırtı geliyor mu öyle bakın bide
dorukefee Pasamm14 https://hizliresim.com/8qVhjo parmağımla kontrol ediyorum sert geliyor canım yani bu diş için çok erken ama ikilemde kaldım 🙄
Bebiskomm Bebiskomm kac aylık benim oglum altı bucuk aylıkken alttaki disleri cıktı.simdi yedi aylık.ilk disler alttan cıkar
dorukefee Bebiskomm 6ay 4 günlük olduk çok fazla salyamiz var bakalım ne zaman gelicek dişler biranda huy değişti vallahi ne zormuş ya😔😔 yemedikce kahroluyorum napicam şaşırdım
Bebiskomm dorukefee benimki yemek yiyordu salyalar cogalıyor sulu dişlik alın verin biz bide damlalar aldık uc kez gunde veriyorduk
Deletedmom14 Ilk diş alttan çıkar kural olarak ama üstten de çıkaran çok var. Benim yeğenimin ilk üst köpek dişleri çıkmıştı.ama sizinki diş değil.
dorukefee Deletedmom14 benim arkadaşında öyle olmuş sonra 4dis birden çıkarmış..buda böyle huysuzluk yaparmış yoksa beklenen dismi var acaba😑
dorukefee Dsedaa yaptım ses gelmiyor sadece parmağımla hissediyordum sert o yüzden ikilemde kaldım bide belirtiler aynı olunca
Deletedmom14 dorukefee bizim neredeyse 1 aydır bu şekilde üst ön ve köpek dişleri. Altta hiç şişlik yok .ama çıkmıyor 😬
iki_tospik_annesiii dorukefee inşallahta yanılmasın cnm😂🥰 bizimde alt 2 dişimiz çıktı normalde üstede önler ilk çıkar diye biliyordum ama bizim beyfendi 2 tane köpek dişlerini çıkartıyor 😂