Gonya_42 Bagışıkliginin zayif olmasina birsey diyemicem,üzüldüm😔 sütün yaramasada bol bol emzirmeye devam et.Benim sütüm de hic yaramiyordu kizim 6 aylikken 6,800 felandi hatta birkac ay hep ayni kiloda kaldi.Ablamin bebisi 4 ayliken 8 kiloydu mesela.Sukur kizimin sagligi yerindeydi hic takmadim kilosuna. Ek gidaya gectikten sonrada iyice toparlandi.Bagisikligini guclendirecek seyler yedirmeye calis, en onemlisi de surekli emzir,moralini bozma, buyudukce bagisikligi da guclenecek insallah🤲⚘