Gezginprenses açıkçası saçma geldi bana. 1.5 yaşında bir çocuk geceleri beslenmemeli o kadar çok araştırdım ki. Beslenme kadar inanın uyku da önemli. Siz gergin bebeğiniz yorgun 🤦🏽♀️ Gece salgılanan süt geri kaçmıyor,memede bekliyor çocuk sabah içiyor. Kesmenizi tavsiye ederim etrafımda çok gördüm yarım saatte bir memeye kalkan çocuk 😞 Bu açlıktan olamaz. Ayrıca da tabi ki anne sütü çokkk kıymetli fakat gündüz aldığı yeter,artık başka vitaminlere ve besinlere ihtiyaç duyar biz yetişkinler gibi. İlk kez kesme diyen bir doktor duydum 🙄