miracden öncelikle geçmiş olsun çok kötü bi acı emzirmeyi çekilmez bi hale getiriyo. Ben denenicek herşeyi denedim kremler, gümüş kapak doğal yağlar hiçbiri işe yaramadı acıyı hafifletmediler bile sadece sıcak kompres rahatlatıyodu herşeyi denemeyi bıraktım hergün ağrı kesiciyle emziriyodum sabah akşam alıyodum 50 gün sonra ağrı kesiciyi bıraktım her emzirmeden önce kendi sütümle sildim ve kendiliğinden geçti. yöntemler rahatlatıyo ama tedavi etmiyo zamanla geçicek sabredin.