merwecik Alkolu sewen biri olarak hamılelik boyunca agızıma almadım bebeğim 3 aylık oldu artık saraptan başlamak istiyorum,Sizce zararı olur mu ?Vicdanım raaht degıl ama sarabı dr hamileyken bile içebilirsin demişti
BurcuKucuk merwecik bebeğin daha çok küçük 2 saatte bir emiyordur muhtemelen ve daha sadece anne sütü alıyordur bence birazcık daha beklemende fayda var 🥰
Burcem merwecik sütüne karışan alkol miktarı görece az olsada bebeğin çok küçük gelişimini , uyku düzenini olumsuz etkileyebilir , ertelemen de fayda var 🌸
Mom9 merwecik 6.aydan itibaren olması daha iyi olur bebeğiniz için. Şuan düzenli emiyordur. En az 5-6saat emzirmeyeceğiniz zamanda kullanın bence
xrtalafx merwecik onu hangi doktor dedi hamileyken iç diye çok merak ettim emziriyorsan içme sagıyosan stokla iç canım aradan 48 saat gecmeli diye biliyorum ben
Gmzdrn Hiç bir sakıncası yok emzirmeye devam edebilirsiniz çocuk doktorumuz Prof ona sorduğum da bu yanıtı aldım ve ben hiç ara vermiyorum alkolden sonra emzirmeye
merwecik xrtalafx Ben sordugumda alkollerden sadece bir bardak kırmızı sarap içebilirsin demişti canım
Bulutbey merwecik oturup bir şişe içmeyeceğinizi düşünüyorum. Benim de yarım kadeh içmişliğim oldu. Ama arka arkaya günlerde içmedim mesela. Haftada yada iki haftada yarım kadeh şarap içmiştim. O kadarının zarar edeceğini sanmıyorum. Ama benim oğlum o zaman 8 aylık falandı.
Liva90 merwecik bence risk etmeyin ben emziremeyen sağarak vermeye çalışan bir anneyim ona rağmen içmiyorum belki memeyi tutar diye az daha sabredelim byüynce içersnz