Glfdnaktr cnm benim oğlum tam 5 aylık, geceleri genelde 1 kere uyanıyor şuan dediğin gibi. Mama artı anne sütü ile besleniyor. Uyandığında emziriyorum genelde. Bnm anlamadığım 4 kez gece mama yapıyorum demişsin kaç saatte bir yapıyorsun ki? Gündüz de mi mama yiyor? Diş falan çıkarıyordur belki ondan uyanıyor olabilir mi? Çok anlayamadım postun yukarı da kalsın diye yazdım biraz da aslında. Bebiş kaç kg? Mama nın cc si az geldiği için mi uyanıyor acaba? Mamayı çok ard Arda vermemek gerekiyor. Cc yi arttırıp mesela 3 kez e düşürsen