Filizz66 canım ben daha baslamadım en gıdaya zamanımız geldi ama mama reddi yaşamamak için baslamadım, söyle diyim biraz mama süresini uzun tuttum mesela 4 saatte bir mama içiyorsa 6 saatte bir verdim. Mama süresini uzun tutarak acıkmasını bekledim birde mama içmek istemeyince telefondan bebek şarkılar açıp onu izlettirerek dikkatini oraya verdiyordum o zaman hemen içiyordu böyle böyle yendşm canım, ilk sey iyice acıkmasını bekle birde bebek şarkılarıyla dene