Merhaba kizlar bebeğimin 4. Ayından sonra yüzünde siyah nokta gibi taneler çıkmaya başladı yanaklarda sonra bunlar sivilceye dönüşüyor şuan 10 aylık olduk ve hala geçmedi cildiye ye gittik sadece bı yuz yıkama jeli verdi geçmedi başka bı doktora gittik vazelin sur dedi birde başka bir krem daha oda geçmedi başka bı doktor bı tane daha verdi ondanda sonuç alamadık hiç geçmiyor ve çok üzülüyorum bebeğimin hiç cildi pürüzsüz olmadi bugüne kadar ve En kötüsü iz kalacak diye korkuyorum