Kızlar merhaba her ay kontrle gittiğimiz doktorumuz var oğluma alerji testi yaptırmıştık inek sütü alerjisi %40 çıktı dün tekrar yaptırdık geçmişmi diye %28 çıktı yani devam ediyor bana diyete devam et alerji doktoruna gidin bi isterseniz dedi ama alerji doktoruna gitsem bana ne diyecekki diyet yap diyip göndermeyecekmi boşuna gitmek istemiyorum giden varmı acaba ?