Merhaba arkadaslar. Benim 2 gun sonra 3 aylik olacak ikizlerim. Uyku duzenlerini nasil,ne zman olusturdunuz,ya da olusturabildinizmi.gunduz ve gece yardimcilarim oldugu icin surekli tv ’ve isikla uyudular,her turlu sallanarak(ana kucagima,yastikla,kucakla,besikle) artik sallamadan ya da minimum seviyede sallayip,uykuya gecmeden besiklerine koyup uyutmak istiyorum ama cok korkuyorum, olur mu olmaz mi diye. artik kendim bakip duzen olusturmak istiyorum. Bide biri uyurken biri uyanik oluyo Surekli tekrar olunca cok zorluyo.Tecrubeli anneler deneyimlerinizi paylasirsanix sevinirim.