Arkadaşlar bebeğim Pazartesi’den bu yana ishal ve kakada mukus vardı. İlk gaita verdik sadece lökosit çıktı. Doktorumuz numuneyi az vermişsiniz bence ilaç vermeyelim tekrardan numune verin dedi. Herneyse verdik akşam sonuç çıktı gaitada gizli kan çıktı. Mukus pozitif ve 5-6 eritrosit görülmüş. Herhangi bir bilgisi olan veya bu durumu yaşayan var mı ? Korkuyorum ciddi bir durum değildir inşallah.