Kuzeycik Syms canım o zaman içeceği kadar kısmını porsiyonla kalanını ısıtma baktın doymuyor o zaman ısıt boşa gitmesin sütlerin, içmediğini dökmek zorundasın soğuduktan sonra tekrar ısıtmaman lazım, ben bu şekilde biliyorum ve hep öyle yaptım