zaynebimmm biz 7 aylığız ama bir aydır böyleyiz iki dşimiz çıktı yeni ben ondan diye düşünüyorum, ama hani deliksiz aç olmayan bir bebek 3-4 saat uyurmuş yani ve bizim hep uyku dğzenimiz vardı ben de beden olarak çok yoruluyorum ve direncim kalmadı🤦🏼♀️