Zeyha Kızlar normalde fazla kanaması olan biri değildim yalnız doğumdan sonraki regl kanamam aşırı fazla gelmeye başladı sanki hiç durmuyor gibi bu durumu yaşayan oldu mu normal bişey mi yoksa hastaneye mi gitmem gerekir?
dmlklc Zeyha merhaba. 4 ay once dogum yaptım 2. Ayda adet görmeye basladım ve asırı yogun. Bu ay da öyle gelirse doktoruma yazıcam. Dogumdan önce hiç böyle değildi. Bende anlamadım neden oldugunu🤷🏻♀️
Sakinolseherjim_ Zeyha canim dogum yaptiktan sonra benimde ayni oldu bide sprial var sanirim ikisi arttirdi yine de bir doktora gorun istersen
Mom17 Bennnnn ayyycok fena regl oluyoru oyle boyle degıl her tuvaletten sonra dusa gırıyorum dusun pedlerden sızıyo artık en uzun ve en ıyı markayı kullanıyorum nafile fecınolıyorum onceden 5 gun olurdum sımdı 1 hafta
BalpetegiKizim Dogumdan sonraki ilk kanamam benimde öyle olmustu🙊3 paket bitirmistim.sonraki reglde azaliyor
Zeyha Yenibebek_yenianne valla ya kötü oluyorum öyle olunca normalde bir adet zamanı vücuttan akan kan yarım çay bardağını geçmezmiş ama bu geciyo valla
Esila15 Zeyha bende aynı şeyleri yaşıyorum . Eylülde doğum yaptım ama geçen ay da bu ay da felaket fazla geçiyor
dmlklc Zeyha doğumdan kalan dependleri kullanıyorum resmen. 40 kontrolü yaptırmıştım sıkıntı görünmüyodu. Resmen halsizleştiriyo yogun kanama
Humeyra1 Zeyha benimde öyle aşırı oluyo. Onceden hic boyle degildi. Azcik olur ve asiri agrili olurdu simdi tam tersi agrim yok ama fazlaca… resmen 2 kilo kaybettim gecen ay. Tampon kullaniyorum yapcak bisey yok
Portakal Zeyha benimde kanamam aynı ama 9 gündür adetim bitmedi 😕 normalde 5 gün sürer anlamadım gitti
ikiPrensesAnnesi20 Zeyha bende de t tersi 1 buçuk ay önce doğum yaptım şuan 3 gunundeyim normalde bende de çok fazla gelirdi ve 1 hafta sürerdi san bitmiş gibi
Asbekel Zeyha benimde aynı oldu annem yengem doğumdan sonra normal olduğunu söyledi iki üç ay bekledim baktım azalmıyor içim rahat etmedi doktoruma gittim. Ultrason tahliller baktı hepsine herşey normal bazen doğumdan sonra olabiliyor dedi. Anneler hep haklı çıkıyor 😂
Zeyha Asbekel İnşaallah bi sıkıntı yoktur ya valla kalan hasta bezlerini kullanıyorum resmen yoksa pijama mijama kalmayacak giyilecek