Kızim hiçbir şekilde yemek yemiyor. Yaklaşık 2 aydır sadece meme emiyor. Belki sabahları 30 40 kere çocuk emziriyorumdur. Geceyi saymıyorum bile. Emzirmesem ortalığı yıkıyor vuruyor ısırıyor. Kazagimi çekiyor memeee diye bağırıp ağlıyor. Ne yapsak sakinleştiremiyoruz. Diyet yapıyorum çok yıprandım. Başım dönüyor çocuk emzirmekten, esimde bile 5 dakika durmuyor ben nereye o oraya. Sürekli kucağımda 14 aylık yildim artık. Ne zaman ben oturup keyif kahvesi içicem şaşırdım artık. Bebeği böyle olup çözüm bulan var mi su bile iciremiyorum ellerime vuruyor. Huysuz bir bebekti zaten ama iyice huysuzlasti