Huzurr Kızlar dün dört aylık aşılarımızı olduk birde rota açısının ikincisini olduk ama oğlum aşıdan sonra hep huzursuzdu sürekli kucağımda ağlar şekilde uyuyor ağlayarak kucağımda yine uyanıyor bütün gece bu şekildeydi hiç bi şekilde uyumadı yavrum hep acı acı ağladı aşı ile alakalı olabilirmi sizce ateş filan yoktu bu arada sürekli kontrol ettim kucağımda gezerken sıkıntı Yok birden başlıyor ağlamaya ve uykuya dalamadı bile oğlum dört aylık güzel şekilde emiyor da çok şükür emmede de problemi Yok ama anlam veremedim ☹️
Baynimir Huzurr bizde de 4. Ay asisinda bu sekilde oldu. Surekli huzursuz ve aglayarak uyandi, dalamadi vs. Ama sadece 1 gun surdu bizde.
Zeynepmesut Aynı şeyleri bizde yaşadık canım uyku düzenimiz gitti meme reddi başladı sürekli kucak istiyo gece ger saat başı uyanıyo 1 hafta oldu daha 2 gündür iyi gibi ama yinede uyku fln yok geçer inş çok zormuş onu anladım
Huzurr Zeynepmesut gerçekten ben oğlumu doğduğundan beri ilk defa böyle gördüm alışkın olmadığım için böyle ağlamalarına uyumamalara çok korktum hiç bukadar ağlamamıştı yavrum doğduğunda kolikti belli saatler arasında oluyordu ama bu çok farkı bişey ☹️🙁