Napicam bebeğim saatlerce aç kalıyor emziremiyorum çok kötü oldum çok fazla sürmedi mi. Artık bebeğime anne sütü vermek istiyorum pes etmeden çok kötüyüm garnastan pomat, lansinoh, zeytin yağı, tereyağı, daha neler neler kullandım, bebeğim emerken ağzından cuk sesler. Çıkarıyor ve yandan sütü atıyor hep kavrama sıkıntısı var ama çözüm bulamiuyorum bu covıd de