Cirkin kendinizi bebişinizin yerine koyun, 6 ay boyunca hep aynı sıcaklıkta ve tatlılıkla anne sütü aldı / mama içti ve hep sıvı beslendi. Kaşığa alışması, yeni tatlara alışması tabi ki zaman alacak. Çok normal 😊 doktorunuzun tutumu çok doğru gelmedi bana yazdıklarınıza göre konuşmak gerekirse. 6-9 ay arası maksimum 2 çay bardağı kadar ek gıda alır bebekler, midesi kendi yumruğu kadar zaten 😊 emin olun midede yer olsa, tadını sevdiği şeyleri yemek isteyecektir.
Sizin şimdiki hedefiniz, doyumluk değil tadımlık olacak şekilde ek gıda vermek olmalı. Porsiyonu bitirmesi için zorlamamalısınız. Bebeğinize besinleri sevdirmeye çalışmalısınız. Ağlıyorsa ya da başını çeviriyorsa yedirmeye devam etmemelisiniz.