Onlar damak yapısına göre ay ay olarak düzenlenmiş bir zararı olmasa 0-6 ay emziği değil tek bir emzik çeşidi 0-24 ay emziği olurdu . Ben damak yapısını bozuyor diye biliyorum . Diş yapısıda etkileniyor. Ablamın oğlunda aynını sorun vardı . Büyük emziği almak istemedi ama emzikle de uyuyordu . 6 aydan 8 aya kadar sürekli teklif etti en son artık 8 ayda başladı. Sürekli teklif edin uyku arasında vermeye çalışırsın alır belki