Linosko Defoo Covid olmadan önce grip olunca maske takılıyomuydu? Takmayın bence ya ev içinde maske daha zararlı zaten kış açamıyoruz heryeri. Yine de siz bilirsiniz tabi. Çok geçmiş olsun🙏
Yenibebek_yenianne Defoo Ben de çok ağır grip oldum ama eşime de çocuğuma da bulaşmadı canım. Eşim ise gidiyordu bütün gün de beraberdik. Emziriyordum devamli kucagimdaydi ona rağmen bulaşmadı.
Elikkk Tam olarak nasil hissediyorsunuz bende hastayim 2 gün oldu burnum yeşil yesil akıyor bademciklerim kırmızı başim agriyor burnum tıkalı hapşırıyorum çok öksürüğüm yok eger boyleyseniz size bir ksc tavsiyem olacak
Defoo Elikkk benim ki nezle gibiydi sesim falan değişti ama hemen toparladım bebeğime bulaştı mı bilmiyorum ama şuan belirti yok