Sewooo ben o aylarda biraz yüzüstü yatırıyordum kendisi uyurken çıkartsın diye sonra çıkartınca geri sırt üstü yatırıyordum. Benim hamileliğim çok kötü geçmişti ellerim uyuşuyordu tutamıyordum doğum yapıncada 6 hafta sürdü bu uyuşukluk onun için çoğunluk ya eşim yada yüzüstü yatırarak çıkarttım gazını