sarekusunannesi LavinSelin benimki de 2 ay 4 günlük geceleri kaka yapmadigi sürece degismiyorum sleepy kullanıyorum bende
YeldaKuzey LavinSelin 4 ay 8 günlük oğlum sleepy kullanıyor gece 12de degiştiriyorum bide beslenmek icin uyandıgında saat 5-6 gibi
Basulpete Benim bebeğim de 2 aylık. Gece 12 gibi altını değiştirip besleyip uyutuyorum, ne zaman kalkarsa o zaman değiştiriyorum bazen 5 bazen 7 de. Doktor, bebek kendisi uyanmadıgı müddetçe uyandırıp beslemene altını değiştirmene artık gerek yok dedi.