4 ay 2 günlük tam 1 hafta iyi ya gece en azindan 3 kere kalkiyo diye şükür ediyordukki son 2 gündür çığlık çığlığa gaz sancisindan gazdan ağlaya ağlaya uyaniyo 04:00, 05:30 arası 😵 ayağımda salliyorum suan ama aşırı gazi var hala çıkarıyor bende destek oluyorum 5 dk sonra gene kivraniyor Allah aşkına el kadar bebekte bu kadar gaz neyin nesii ben hayret ediyorum yani mestil ve mommy bliss kullaniyorum suan milyon ilac kullandim karni hala girin girinn ses geliyor habire ayy bıktık ya ne zaman geçicek deliricem artık çörek otu suyu bile verdim o kadar cok sey denedik icirdim ki 😂 gram faydasi yok hiç bir şeyin benim gibi olan anneler el kaldirsin 😂