Kızlar 2 gün önce sabah uyumak için çok direndi ağladı falan sonra sağ yanağında bu çıktı. Tırnakları uzundu dedim belki çizmiştir. Tekrar uyuturken elini yüzüne attı sol yanağı da aynı şekilde oldu. Tırnaklarını kestim uyanınca hiç bişeyi yoktu. Bu akşam yine aynı şekilde uyutmaya çalışırken bi baktım yine yanağı kabardı sanki yanık gibi içi su toplamış gibi oldu uyudu uyandı yine geçti ama şu an yine aynı şekilde oldu. Neden oluyor bilmiyorum. Farklı hiç bir şey yedirmedim. Vücudunun başka hiç bir yerinde yok sadece yanağında oluyor. Bilen biri vardır inşallah. Yardımcı olur musunuz?