Merhaba arkadaşlar. 14 ay 19 günlük kızım var. Doğduğun dan beri uykumuz güzel hâlâ güzel şükür ama 1 haftadır geceleri uyumuyor. Ya 1 de uyanıp sabah 5 6 lara kadar oturuyoruz yada gece 3 4 te uyanıyor şuan ki gibi oturuyoruz öyle tv bakıyoruz. 2 hafta önce 2 tane azı diş çıkardık onun etkisi mi hâlâ bilemiyorum 🤦🏻♀️ Sizde durumlar nasıl ?