MasalEceninAnnesi ben dea aynı senin gibiydim. İlk adet agrılı oluyor. Hatts ilk iki adet cok agrılı oluyor. Hatta ben cok aglamıstım cunku cocuk yapmamın bir sebebi de adet agrilarimin gecmesni istememdii. Bıkmıstım cok. Ana sonra cok buyuk hayal kırıklıgı yasamıstım. Ama soyle zamanla azaldı ve normal insan adetine dondu. İlk gun yine kendini hisettiriuor. Ve ilginctir agır agrı kesicilerle gecmeyen adet agrım parasetamolle gecmeyi basardı. Saatletce sıcak su kuvetinde yatarsım. Simdi ilik bir dus agrımı hemen gecırıyor. Tavsiyem adet olmadan 1 hafta once tuzlu ve sekerli aeyleri kesip magnezyum hapı icmek. Adet agrısına cok iyi geliyor.