Oglusannesi26 6. Ayda adet olmaya başladım şuan doğum yapalı 8. Ayımdayım. Düzensizlikler bi göstermeye başladı. Bir an önce olmak istiyorum çünkü bebeğim anne sütü aldığı için süt miktarında azalma meydana geldi. Adet olup bitince bu sorun da ortadan kalkacak inşallah. O yüzden doktoruma durumumu anlattığımda duphaston kullanmamı söyledi. Bu akşam itibariyle başladım, 10 gün boyunca kullanıcam