Aysearas33 biz gün içinde oyun oynarken filan vermiyorduk uykuya geçerken alıyordu. Çünkü emzik de tuvalet eğitimi gibi zamanı gelmeden bırakılmıyor sanırım. 3 yaşındayken emziğini çöpte gördü ve artık pis oldu emme bence dedim peki deyip umduğumdan da kolay atlattık. Küçük yaşlarda ağlamalarla bırakılırsa oral döneme saplanabilir. Dil gelişimi iyi yöndeyse acele etmeyin derim ama gene de siz bilirsiniz.