deletedmom2200 akşam 8-9 gibi uyuyor artık büyüdü 8,5 aylık oldu en azından sabahları 8 kadar uyusa diyorum ama yok. Bizde şöyle bir durum var aslında sabah 6 da kalkıyor ağlaya sızlaya yarım saatte kakasını yapıyor sonra gözlerini oğuşturarak uyumak istiyor yarım saat hamağında sallıyorum yine uyuyor 1 saat kadar 😁 benim sabah rutinim bu şekilde 🤦🏼♀️