Merhaba,
Normal adet tarihimin üstünden 1 hafta geçti sonra adet oldum ve üç gün falan sürdü öyle yoğun olmadım.(iki kez gebelik testi yaptım negatifti) Normalde yoğun olan biriyim. Bir buçuk hafta kadarda temiz kaldım bu sırada da bir kere ertesi gün hapı kullandım. İki gündürde adet gibiyim yoğun bir şekilde. Daha önce böyle olan oldu mu dr gitmeli miyim ?