Kızlar 3. Ay kontrolleri için bebeğimi götürdüm sağlık ocağına,hemşire kilosuna boyuna baktı 6.800 64 cm çıktı bebeğim,nasıl gidiyorsun meme mi dedi hem meme hem mama hiç emmedi sagarak veriyorum dedim,diğer ay havuç suyu elma suyu sık ver başla ek gıdaya doymaz bebek dedi..Doktoruma sorayım o şekilde dedim dediği aklıma takıldı iki gündür 21 yaşında anne oldum, bu zamana kadar bilmeme rağmen hep kitaplar ve doğru bilgi veren videolar izlemeye çalıştım bebeğime doğru yaklaşmak için.Bana bı dediği garip geldi, ne demek istedi onuda anlayamadım ek gıda hakkında hiçbir bilgim yok önerilerinizi yazıp bana ek gıda hakkında kitap vs önerebilir misiniz.