Mevanurummm gözlükle de tedavi edilir bide göz tembelliğindem dolayı kayma oluşmuş olabilir yada kaymadan dolayı göz tembelliği oluşabilir göz numarası yüksek bile çıkabilir optisyenim ben bnim tavsiyem hergün iyi kötü tablet tel den oyun oynuyor sağlam gözü kapanıp eczanedn göz kapamaları var alıp her gün günde aynı saatde 1 saat bi yere odaklanıp oyuna falan telden tabletden kayma olan gözün çalıştırılması gerekir gene ptesi doktora gidince de danışırsınız cnm tedavi edilebilir yani fark etmeniz cok güzel bişey hiç endişe etmeyin doğdu doktoru bulun yeter zaten