Bende 3 ay önce oldum Spinal o bel ağrısı var ya bitiriyor beni… bebeğin altını üstlerini değiştirirken çamaşır asarken. Ya sırt üstü yatarken bile. Kiloyla ilgili olduğunu düşünmüyorum. 63 le doğuma girdim şimdi 52 kiloyum hep aynı.. Bi komşum var 10 sene önce sezaryen olmuş diyor benim belim hala aynı…..