Arkadaşlar Doğumdan 7 ay sonra adet oldum 15 kasımda bugün 19 aralık ve adet olmadım evde ters Yaptım hamile değilim böyle adet düzensizliği yaşayan varmi normal mi benim sorunum acaba çok korkuyorum bebeğim daha çok küçük hamile kalmak istemiyorum 😔