mariecurie20 Ağacı kurduk sonunda 🎄 yarın da sınavlarım bitiyor. Yeniyıl havasına giriyorum artık. Güzel dizi veya yılbaşı temalı film önerir misiniz?
ebz09 mariecurie20 kesin izlemissindir ama bir baskadir begendim. Birde tek begenen benim heralde ama 9 kere Leyla guzel ya😂😅
Sioda mariecurie20 Grinch var film olarak yeşil canavar ben her sene izlerim.Dizi olarakta Şahsiyet var Haluk Bilginerin tavsiye ederim.
Cokomelli mariecurie20 izlememişsen Riverdale’i öneririm. The Grown var ingiltere kraliyet ailesi ilgini çekiyorsa dizi baya lilibeth’in gençliğinden itibaren anlatıyor biraz ağır ilerleyen bi dizi lakin fena değil :) Komik de bir film önerisi aldım bugün Starbuck 533 yazarsan çıkacaktır Kanada yapımı olan versiyonunu önerdiler amerikan yapımı olan o kadar komik değilmiş 533 tane çocuğu olan bi adamın hayat hikayesini anlatıyormuş bende izlemedim daha yarın inş :D
ebz09 mariecurie20 izleyip begenmeyeceksin okadar eminimki 😂 cunku onerildikce insan diyorki neymis bu film absürt sahneleri gorunce hevesi kaciyor insanin. Sadece Haluk Bilginerin oyunculuğu muthisti. Beni cok güldürdü bazi yerlerde 😂
cansugn ebz09 bende diyorum madem begenilmedi niye listede 1 numara meğersem millet beğenmedim dedikçe merak ediyor bizim. milletimiz 😂😂
mariecurie20 ebz09 yok ya çok körü yorum okudum o yüzden beklentim yüksek değil. Bence eğlencelidir bakıcaz artık 😊
HasanMert Ek villian 3 idiots dangal dhoom3 Ghajini Fanaa ilk baştaki hariç diğerleri Aamir khan filmleri hepsini öneririm (sinema filmleri)
mariecurie20 Cokomelli teşekkür ederim 🌸 yarın eğlenceli filmler izliycem bakarım mutlaka . Netflix te var mı komik dediğiniz film
Sioda mariecurie20 Rica ederim.Ama neftlixte 2 tane Grinch var eskisini izleyin yeni versiyonunu yapmışlar ama leş hiç beğenmedim.
Nihannn Yabanci istersen ;elite,lucifer, yerlide yakin zmanda “bir baskadir” i izledim sanirim… ama elite ve lucifer i siddetle tacsiye ederim.
Nihannn cansugn 4 gozle bekliyorum 5. Sezonun ikinci yarisini. Neden gec buldum diye hayiflandim. 3 cocugu uyutup sabaha kadar izledim..