Saat 2 oldu yeni uyutabildim.tam emziği biraktirdim derken kriz geçirdi resmen bu gece..kizlar napacam akıl verin ya.18 aylık oğlum artık emzik bağımlısı olmaya başlamıştı bende bıraktırma ya karar verdim dün emziginin ucunu kestim.atti emziği ama her yerde aradı falan.dun gece yine iyiydi ama bu gece resmen kriz geçirdi .çığlık çığlığa ağladı uyumadi bağıra bağıra memeeeee diye ağladı.saat 2 ye kadar dayandık ama artık mecbur yedek emzigi verdik ve öyle uyudu.tecrubeli anneler lütfen yardımcı olun oğlum galiba hiç birakamayacak bu emziği napacam ben ya😟o ağladı ben ağladım valla başaramadım