Berilaktas2020 merhaba benim de oğlum var anne sütü alıyor kilo alımı yetersiz olunca doktor mama verdi o mamayı fışkırarak kusunca hastaneye götürdüm. Nöbetçi doktor kan ve idrar tahlili istedi idrarda enfeksiyon çıktı mamadan değil dedi. Mide suyuna kadar bulantıyla kustu kendi doktorumuz mamayı kustuğu için süt alerjisi olabilir ona bakalım dedi. Antibiyotik kullandık yarın sabah kendi doktorumuza kontrole götürücez insallah temizlenmiştir. Bizden kültür alınmadı sadece idrar tahlili alındı, nöbetçi doktor ya böbrekte sorun var ya da sünnet olmadığı için diyor böbrek diyince iyice korktum. Antibiyotik tedavisinden sonraki kontrol nasıl oluyor bilginiz var mı? Bu arada oğlum mamadan kustu ona milyon kere eminim çünkü bir daha hiç kusmadı emzirmeye devam ediyorum ama sizin kusmalarınız devam ediyormuş onunla ilgili bilgim yok enfeksiyon yüzünden mi peki? Çok geçmiş olsun. Oğlum suan 5 aylık oldu 4 aylık kontrolde kilo alımını az buldu doktor tahlil yapalım dedi sonra doktor vazgeçti hasta gibi durmuyor dedi bir kaç hafta sonra mama verince kusma şikayeti ile gittik o şekilde öğrenmiş oldum yani. Demek ki bizde önceden de varmış insallah sorun yoktur perişanım gerçekten