melikeeomeer Kızlar bebeğim de önceden ara ara şu sıralar daha sık bi şekilde horlama fark ediyorum 2 ay 18 günlük normalmidir sizce yada genizeti filan olabilir mi sizin bebekleriniz bu kadar ufakken horluyorlar mıydı ?
sarekusunannesi melikeeomeer benimde 2 ay 4 günlük benimkinde de ara ara oluyor ama aşırı değil geçer diye düşünüyorum
Emirece melikeeomeer geciyo canım benim bebeğimde öyleydi o kadarlikken ama doğal böyle sesler demişti doktorum hoslama değil geçer dedi 5 aylığız baya zamandır yok kısa bı dönemdi sanırım
melikeeomeer Emirece ben de sorduğumda öyle dedi ama sıklaştı arkadaşların dediği gibi galiba burnu tıkalı😶😊❤️
Ozgosmn melikeeomeer burnu tıkalı olabilir serum fizyolojik kullanabilirsiniz. Bebeğin yattığı odanın havası biraz nemli olursa burun tıkanıklığı daha az olabilir.