saybo-54 çok geçmiş olsun Rabbim size be evladınıza şifa versin. Bize olduğumuz zaman bol bol emzirmemi calpol vermemi ateşi 38.3 ü geçer inatçı ateş olur ise 112 yi aramamızı söylemişlerdi. İlk bir iki gün 38’i geçmeyen ateşi halsizlik iştahsızlık gözlerde kızarıklık olmuştu 3.gün ishal olmuştu 4.5. Gün iştahsizlik huysuzluk daha sonra hepsi geçmişti inşallah sizin bebeğinizinde bu şekilde geçer en azından. Ona da ayvalı limonlu ıhlamur çayı, su?ve kefir veriyordum 12 aylıktı. Çok geçmiş olsun. Aklınıza takılan bir şey olursa 112 ye sorabilirsiniz ben o dönemde baya destek aldım ordan Allah razı olsun her konuda bilgi verdiler