Dygtlh Dört gün önce üç aylık oğlumu sünnet ettirdim ve doktor ne krem yazmış ne bişry sadece ağrı kesici ve antibiyotik yazmış bugün baktım ki iltihap gibi bişeu var pipisinde daha önce böyle durumla karşılaşan var mı bide krem falan ne kullandınız
Eymenneri Dygtlh canım bende yaptırdım 2 aylıkken şuan 2buçuk aylığız beyaz şeyler oluyor ben kantaron yağı sürdüm geçesiye kadar bize hiç bişey vermedi doktor bide banyo yaptırdım geçio zamanla korkulacak bişeyi yok 😊😊
Mrym61 Dygtlh bende 7 gün önce sünnet ettirdim beyaz bi halka vardı zamanla koptu bepantenol krem kullandık sadece
YagmurKocer Geçenlerde okudum. Burda biriside oglunu sünnet ettirmiş ve beyaz bişey varmış. Onu sakın kestirtirme. Sadece onu biliyorm, cunku baskasıda kestirmiş ve yine cıkmıs.
Eymenneri Yok canım korkma bende sen gibiydim hiç bişi olmuyor kantaron sür her altını aldığında bide karton pet bardağı ortadan kes koy bezle rahat edersin
Dygtlh Eymenneri peki bezi ne kadar süre ile değiştirelim kaynanam diyor ki çok kalsın bez içinde iyileşir diyor halbuki enfeksiyon kapar
Eymenneri Mervee1 bana doktor da koy dedi önerdi yani.... kendimde koyacaktım zaten zararı yok en azından pipi bezin içinde kanamadı kolayca atlattım 😉😉😉
Mervee1 Eymenneri biz beze krem sürdük pipinin değeceği yere öyle daha çabuk iyileşiyormuş demek ki her doktor farklı bizimki bas hekim uzman doktordu ..
Eymenneri Dygtlh walla canım ben çişine göre aldım altını 3 4 kere yaptımı doluyor zaten... her beZ değiştirdiğimde kantaron sürdüm❤️