Mucizebebegim8 Merhaba 4 ay önce spiral taktırdım şuan yumurtlama dönemim ve kanama geliyor yaşayan anneler var mı acaba adet sancısı gibi sancı ve kırmızı kanama. İlk muayene yi oldum 1 sene sonra git tekrar dedi ama Dr. Yaşayanlar yardımcı olabilirse sevinirim 🌸
Aymel Mucizebebegim8 valla bende doğum kontrolü hapına başladım 3. Ayına yeni girdim . Normalde doğum kontrol Hapının adet düzenleyici özelliği vardır ama ben böyle adet gibi kanamam oldu ama tam adette değil değişik sanırım aynı şeyi yaşıyoruz doktoruma sordum çünkü böyle durumlarda ilacı kesip kesmemem konusunda bilgi almam gerekiyordu o da normal olduğunu söyledi
Aymel Mucizebebegim8 bir yıl olmadık sonuçta öyle düşünün yinede doktorunuza bir mesaj atın derim spiralinizde varmış bilmesinde fayda var