Saadet12Irmak ah ahh aynı hatayı kızımda ben yaptım canım ağlıyor,memeyi asla tutmak istemiyordu, sütün yok doymuyor diye diye büyükler beni de inandırdılar meğer 4 ay civarı meme reddetme yaşamışım sonradan anladım, mama vermeye başladım sonra da kızım emmeyi bıraktı sadece geceleri aldı, sonra da hiç emmedi. Çok üzüldüm içimde hala yaradır. Şimdi oğluma emmek istemediği zaman mama da yapsam biberondan göğsüme damlatıyorum evet uzun yorucu oluyor ama hem memeyi çekiyor hem karnı doyuyor lütfen dene sende. Ya da emzirme danışmanıyla çalış. Allah yardımcın olsun çünkü emzirememk kendini çok kötü hissettiriyor. Şimdi oğlum 2 aylık ödüm kopuyor kızım gibi bırakırsa diye