Sevgili anneler, kızım 18 aylık, çarşamba öğlen 37 lerde ateşi oldu, 38 leri görünce dün doktora gittik ve “kulakta enfeksiyon başlangıcı var “ dedi. 48 saat sadece ağrı kesici-ateş düşürücü ver, yüzde 90 kendi kendine geçer bu tür enfeksiyonlar ama geçmezse antibiyotik başlayın dedi. Maalesef ateş durumu devam ediyor, 7-8 saatte bir yükseliyor 38 lere kadar. Yarın antibiyotiğe başlayacağım mecbur, bu durumu yaşayan anneler yardımcı olur musunuz? Nasıl bir tedavi uyguladınız? Ne kadar sürdü iyileşmesi?