Maliki normal sezeryanın sıkıntısı o zaten ya bel ya da baş ağrısı. Benim 1 sene geçmesşne rağmen hala iğne yeri acıyordu şimdi gebeliğimden dolayı hissetmiyorum ama doğumdan sonra aynı olacağından eminim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ hem hayırlı olsun hem geçmiş olsun bu arada 🍒