Kuzeycik Geçen hafta bizde de çıktı antibiyotik kullandık yarın kontrolü var bakalım ne diyecekler çok korkuyorum insallah böbreklerinde bisey yoktur. Ya böbrekten ya da sünnet olmadığı için demişti doktor ama sünnetle alakasını bilmiyorum karmakarışığım